SUPERB KAWAN ♥

° ° ° ° ° ° ° ° ° ° ° ° ° ° ° ° ° ° ° ° ° ° ° ° ° ° ° ° ° ° ° ° ° ° ° ° ° ° ° °

baik dan buruk

yeahhh. harinie, aku dikejutkan dengan berita yang tak ku sangka. bhahaha :D terkojut niee. ngeeee. pagi-pagi membe akuu beratur nan akuu. ngeee. then diorang cakap yang cikgu REKACIPTA nak belanja KFC ! bhaha :D korang adeee ? tade kan ? mesti korang jelesss. bhahha :D *evil laugh. cikgu belanje aku nan ika jeahhh.

harinie kne rotan. lapan kali. bhahaha :D memang terbaik laaa wei. sodappp. 


cikgu : kamu lagy.
aku : hah -,-
cikgu : siap ngadu dekat afif.
aku : hah -,- muke blur. *bile pulaak laa bf aku bgtao ckgu niee. sabar jelaaa.

lepas rotan aku pon duduk laaa. sumpah serik. grrr' naseb baik ta nangis :D tengah sakit pon boleyh gelak lagy weii. mmbe-membe akuu bantai buat memek muke time kne rotann. ape lagi, satu kelas laa gelak. bhaha :D paling ta tahan tengok muke orik.

orik : auchhhhh. *buat mukeee.
zamri : sebijik mcm orik.
aku : gelak besar. bhahaha :D riuh sekelas.

ni laa gelagat budak marikh. bhaha :D chowwww. orik mmg selalu kne bahan. sian kauu tapi sian akuuu mmg tak ikhlas :P