SUPERB KAWAN ♥

° ° ° ° ° ° ° ° ° ° ° ° ° ° ° ° ° ° ° ° ° ° ° ° ° ° ° ° ° ° ° ° ° ° ° ° ° ° ° °

arcaaaaaaaaaaaaaa !

pengalaman buat arcaaa. besttt. sebab dapat pergi sungai kat kampung akuuu. *bukan gayat k. tapi dah lamee sangat ta g saneee. teheeeeeeeeeeee :) misss gilooo kat sungai tuuu.


duluuu aku suka mandi sungaiii. bhahha :D tiap-tiap petang mesti g saneee. mandi-mandi nan sedare akuuu. buat empang. sabun ktorang adalah daun :) adeee daun tuuu, dyeee boleh kuarkan buihhhh. suke ambik batuuu then gosok kat badan. bhaha :D *nak buanggg daki. eeeeuuwwww :P akuuu sukeee tangkap ikan. yeahhh. best laa weiii.  rase macam nak jeaa reverse masee. yeahhh. sungai tempat akuuu  luah kan apee yang akuu raseee. sungai tenang jeahhh.

back to topic. aku g sungai sebab nak buat arca. aku ambik tanah kiat douhhh. bhahah :D buat arcaa tuhhh. mcm bodohhh. susah gilooooo. nak fedap denn buat eh. nak tengok ? taraaaaaaaaa
.
.
v
abaikan muke saya. belakang saya. yang penting bende yang aku pegang tuuu.

that it. buruk. bhaha :D janji aku buat. ckgu nak bising . huh ! nnty akuu lempangg jea ckgu tuhh. bhaha :D da laa. boiiiiiiiiiiiiiiiiiii :) 


DUA BULAN