SUPERB KAWAN ♥

° ° ° ° ° ° ° ° ° ° ° ° ° ° ° ° ° ° ° ° ° ° ° ° ° ° ° ° ° ° ° ° ° ° ° ° ° ° ° °

sengetttttttttttttttttttttt -.-

hello-helooo :D harinie aku nak cite pasal pertandingan roketttttttt ! dekat smk panchor di seremban. argggghhhhhhhhhhhhh. penad weiiiiiiiiiiiii ! saked-saked badan akuuuuuuuuuuuu !

first dayyy . ade presentation and pembinaan roket :) kami buat empat roket ! heeeee. 2 roket paracuite and 2 roket target ! kiteorang sampai lambat ouhhh. tapi cikgu ramdan dah daftarkan name kitaorangggggg ! kiteorang dapat no 9 ! then kiteorang carik tempat duduk ! ngeee. terus teringat mmbe fb akuuu. name dye ikram ! dye ckp dye masok roket jugak. mase tgh bina roket , aku terdengar budak belakang aku sebut "ikram". *terkejut . then akuuu sambung aaa buat roket tuhhh ! mase tengah buat payung terjun , tibe2 dgr suare budak ckp kat mmbe akuu ! so aku diam jelaaaaaa. then finish pembinaan . kiteorang g makan. mase nak g tempat duduk kteorang, ade budak laki kacau akuu. terus aku maki dye. then dye senyap. *sape suh kau usik lappy akuuu ! padan muukeeee. second part is presentation , cuakkkkkkkkkkk . naseb baik ade laptop ! kalaw taaaaaaaa. mati laaaaaaa. da laaa kne speakingg! cuak gilesss. abis jehhh presentation , kami pon balik aa rembauuuuuuuuu. jumpe balak akuuuu yang ku rinduuuuu. cehhhhhhhhhh :P

second day. pelancaran roket. best. harini lancarkan roket target dan roket open. aku punye roket target terbang senget ! macam bhabhi. grrr' sabar jelaaaaaaaaaa. then test roket open pulak, lain jadi ehh ! yang atas terbang duluuu ! tapi yang bawah tinggal ! grrrrr' sabar jelaaaaaa. now, harapan kami adalah roket parachute jehhhh ! prayy for me yawhhhhhhh.

insyaallah ! uress the bestttttttttt :D chaiyokkkkkk-chaiiiyooooookkkkkkkkkkk