SUPERB KAWAN ♥

° ° ° ° ° ° ° ° ° ° ° ° ° ° ° ° ° ° ° ° ° ° ° ° ° ° ° ° ° ° ° ° ° ° ° ° ° ° ° °

err. bosan.


heloooooo. lame tak update. teheeee. aku bosan lagy hariniee. hekhek. ingatkan laki den online harinieee. tengok-tengok tade ponn. redha jelaaaaa.

err. lame tak update. banyak cite aku nak kongsi tapi kesuntukkan mase lahh. sebab aku nak practise melukis . esok ade paper seni. hekhek. aku niee budak art nan rc jehhh. tadi exam lol. sikit punye pecah kepale aku nak pkir. haha :D last-last jawab mane yang senang jehh. yg susah n panjang aku tinggalkan. haha. lantak laa eh. even subjek bi penting tapi aku tak minat lahh.

dua hari aku tak meniru bhai. cipta rekod baruuuu. hehe. niat di hati tana tiru lagy. aku nak tengok tahap kepandaian akuuu dalam kelas tuhh. hehe. dude takde buat aku bosannnnnnnnn. duluu time exam kalaw ade dia memang haruk laa kelas aku. now dia busy with sukan. err. atlit laa katekan.

ehem. err. busy lah. tata XD