SUPERB KAWAN ♥

° ° ° ° ° ° ° ° ° ° ° ° ° ° ° ° ° ° ° ° ° ° ° ° ° ° ° ° ° ° ° ° ° ° ° ° ° ° ° °

TERPILIH -_-

roket air tuuu :)


yeahhh. sukooo boto den ha. heee. tapi ade membe aku kecewa. kesian dyeee. aku bukan tana pass kat kauu tapi akuu nak kan pengalaman tuuuu. sorry ain sofea. kauu merajuk, tapi aku ta boleh nak buat ape laa kan ! akuu nak pergi jugakkk. adoiiiii. kauu buat muke kat aku nan eka. kau tahuuu,aku serba salah. tapi _______________. paham-paham laa kan. thanks too wafie. ai lap youh ain, eka , wafi. and KHAIRUL AFIF moreee. teheeee.

yeayyy, hariniee kelas rekacipta present roket air ouhh. sumpah excited ouh. dua group jeaaa yang buat roket tuu. group lagy satuu tuu, roket eh tak jadi. soo, tersingkir sebelum bertanding. so guy, sorry. nnty cikgu buat pertandingan dalam skolah kan ? kita berusaha k. chaiyokkk2.

actually, group aku dapat masuk pertandingan roket nieee. *pertandingan peringkat negeri tak pon skola. teheee. sebab group first da tersingkir. best wokkk. mmbe aku basah ouhh. kesian dyee. sebab air tuu merecik. teheeeeeeee. tiga orang akan pergi pertandingan tuuu. aku eka and ain. tapi aku nan eka jee yang akan masuk pertandingan tuuu. teheeeeeee. sumpah ,bahagiaaa. tapi, kesian hubby akuu. nnty aku busy, tgl laa dye sorang-sorang. sape nak tengok kan ? hmm.

yeahhh cikgu ramdan, dye nak buad pertandingan roket tapi dalam skola jeahhh. *yang group aku terpilih tuu peringkat negeri kot, tak pon daerah. pertandingan skola niee, aku group nan syawal. aiyoooooo. aku reti buat daaa. teheeeeeeee. harap-harap group aku menanggg.  wowwwww. *tak sabar nyaaaaaaaaaa. :P

to ain : be matured plisss. tak kan sebab kau ta dpat masuk pertandingan tuuu kau nak masam muke kat aku na eka. kauuu tolong aa jadi matang sikit. plissss. aku sayang kauuu. teheeeeeeeeeeee.

da laaa. boiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii. ai lap youhhh :)