SUPERB KAWAN ♥

° ° ° ° ° ° ° ° ° ° ° ° ° ° ° ° ° ° ° ° ° ° ° ° ° ° ° ° ° ° ° ° ° ° ° ° ° ° ° °

exam yang baru jee habes :D

mood : examm :)
hee. aku nak citee ape yang daa jadi time exam harituu :)
totally aku punye tempat kat belakang laa :(
port yang cikgu selalu attack. haiyaa.
elokelok kat tengah , tah macam mane tahh boleh tercampak kat belakang,
naseb baik bukan aku yang susun . kalaw taaa. memang kene marah laa.
meja sumee rapat gilee. kalaw nak laluu muat-muat jee ikot badan akuu.
haiyaa. dude punye keje laa niee. aku bising kangg , dye mengamok.
haiyaa. sabar jelaa.

first day exam : subjek bm, bi, math, pi.
empat subjek jee tapi boleh buad aku peningg .
bm. senang gilee. yelaa , rumusan jee kan ! haha :D
bi : okay laa. ade 15 soalan objektif ! senang. subjektif : susa laa jugaa,
math : huhuhu. section b susa gilee. da laa cikgu ta ngajar lagi bab tuu.


haiiyaaa. tiru jelaaa yang dapat membantuu.
pi : yang paling aku bencii. aku fail bab agame niee. aduhh.
bantai jelaaa.

second day : sejerah nan rekaciptaa. 
sejarah. susa kott. hee :D tiruuu :) lalala. budak baik kan .
cettt. gilee perasan. hahaha :)
rekaciptaa. senang laa jugak , sebab SAFUAN dok sebelah akuu.
haha. panjang leherr . haha :D

third day : sains wif psv.
psv : aku tidoo . jawapan main bantai jee.hahaha.
time tengah tidoo. ade pulak budak form 5 berlari kat luar kelass. 
rase mcm nak roboh blok akuu. bangang betol laa. haha.
kacauu jee aku nak tydoo. hee :D
sains : senang laa jugaa. haha :) pade hal main bantai jee. huhuh :D
mengamok laa siti hawa ! hahaha.

finally . habis jugaa. yeahhh.