SUPERB KAWAN ♥

° ° ° ° ° ° ° ° ° ° ° ° ° ° ° ° ° ° ° ° ° ° ° ° ° ° ° ° ° ° ° ° ° ° ° ° ° ° ° °

awek baruu :)

hoho :D
hariniee layan SITI KHADIJAH dgn PUTRY BEE.


putry nan khadijah

hee. tade keje kan. dyorang tuu tukang likee saya.
awak ade ? tade kann ! haha.
tuu baru pompuan yang aku bgtauu. 
belom bgtauu tukang like lelaki lagy.

irfan alif :)
 IRFAN nan ALIF.
hoho. stakat niee aku dapat kumpul empat jee.
nnty na kumpul byk-byk laa.
haha. cettt. na cite pasal awek akuu laa.
tegok. da tersasar daa.

okeyhh, ini saya punye cerita.
na tahu sape awek sy ?
niee haaa.

saya sayang awak <3
hoho. name dye SITI KHADIJAH.
haha. kami memain jelaa, 
bukan serius ponn.aku bukan lesbian.
hoho ;D tak tahu mane halal mane haram..
cehceh. niee dok asyok melayan die laa niee,
sampai buad relationship kat FACEBOOK .
haha. sweet jee budak nyee. baik maa.
age ? 14 tahuun bersamaan dgn form 2.
haha. ape aku merepek niee. hoho.


k laa. setakat niee sahaja. byee. <3