SUPERB KAWAN ♥

° ° ° ° ° ° ° ° ° ° ° ° ° ° ° ° ° ° ° ° ° ° ° ° ° ° ° ° ° ° ° ° ° ° ° ° ° ° ° °

syukur alhamdulillah

pagi pagi dah bangun sambil mendengar ayam berkokok.
heee:) selamat petang. heee :)
cuakk ouhh. sampai skola terus gelabah. hahaha
jumpe plak bestie aku niee haa,


TUTI IZZATI BINTI TAIB.
lepaklepak sambil bercerita bg menghilangkan gemuruhh.
heee. *semua pelajar sila masuk ke dalam dewan . 
HAAAA. ituu dia result dahh sampai.
heee. sabarsabar, lex luu. hahaha
nak tahu takk ? klw tanak tahu ponn aku akan bgtahuu . heee :)

1 : rembau terbaik dalam negeri sembilan. huaaaaarrggghhh. bangge siall. hahaha

2 : 22 org dpt 8A. termasuk aku *dlm mmpi lahh. hahaha

3 : result aku cukupcukup makan jeee. aku bersyukur sebab 
sume lulus. tade yg gagal. heee :)

4 : aku bangang *kenyataan. hahaha. math subjek yg aku suke tp boleh failed.
haiihhh. sedihh ouhh. 

5 : g request skola teknik ouhh. mntakmntak dapat. hahaha.

6 : heee. sy syg awak ! haha.

itu sahaja. heee. ily <3